Thursday, April 10, 2014

aku yang berdosa

kita manusia tidak lari daripada melakukan dosa dan juga kesilapan..termasuk aku.. setiap dosa yang aku lakukan  membawa separuh daripada diriku menjengah Neraka Allah yang dasyat...  terlalu banyak sehingga tidak terhitung dosa-dosa itu.. jika tuhan memperlihatkan setiap dosa yang kita buat nescaya akan gerun semua umat manusia untuk tidak berbuat dosa lagi..aku pernah melakukan kesilapan yang membuatkan sedikit lagi aku ingin merosakkan diri aku...kesilapam dan dosa yang aku ingat sampai bila-bila.. hampir-hampir sahaja diri ini tergelincir dari landasan iman yang sebenar. Mungkin Allah sedang  munguji aku.. apabila aku tersedar aku mengucapkan berbanyak syukur kerana aq tidak mengulangi perbuatan itu lagi.. alhmadullilah..sedikit demi sedikit aq mendapat hidayah Allah.. doakan aku sentiasa dalam reda dan setiap perubahan yang aku buat mendapat syafaatNya..

No comments:

Post a Comment