Friday, September 20, 2013


Assalammualaikum... 

Bissmilah'hirrahmannirahim.
.
Alhamdullilah Ya Allah kau memanjangkan nyawa ku hingga ke hari ini.. kau masih memberi aku peluang mlihat dan bersama dengan orang yang tersayang.. Syukur Ya Allah!... 


untuk hari ini tak banyak yang aku ingin tulis di dalam blog aku.. tak banyak bende yang aku ingin kongsikan.. Cuma aku masih lagi tercariII  identitiku sebagai hamba Allah.. aku masih dalam proses pembelajaran menjadi seorang manusia yang berguna kepada kedua ibu bapa ku dan juga Sang Pencipta diriku.. Diri ini masih dalam proses berubah ke arah jihad kepada diri sendiri.. berjihad menjadi hamba Allah yang baik di kalagan yang terbaik.. berjihad melawan nafsu dan godaan syaitan .. dan beerjihad menjadi manusia yang sentiasa redha akan ketentuan Nya... Walaupun diri ini masih tercari2.. tapi hati ini begitu kuat untuk mencari keredaanNya.. Semoga segala niat baik ku ini akan diberkati oleh Allah S.A.W..huhu.. just for this night.. see ya!!.. wasalam..


No comments:

Post a Comment