Tuesday, December 31, 2013

kau tetap kawan aku dear...

salam 2014 semua...mungkin ada yang sedang bergembira pada tahun ini dan mungkin ada yang berduka.. siapa tahu kan.. untuk aku?? entah larh mcm 50/50 jerk.. mungkin sbb aku berkecil aty kot dengan mmber aku dalam diam.. entah larh aku sebenarnya amat pentingkan friendship terutamanya dengan kawan yang aku dah sayang gelerrrr..tapi tengok cara dia melayan aku seakan aku terpikir adakah dia sayang aku mcm aku sayang dia dan adakah dia menghargai aku sepertimana aku menghargai dia...kadang2 benda uh selalu berlegar di dlm fikiran aku... sampai aku pernah berfikir sekiranya aku pergi dari hidup dia adakah dia akan sedih or seperti biasa saja..entah larh kadang2 aku rasa mcm tak berbaloi bila terlalu pentingkn friendship sampai sanggup mengorbankan apa sahaja untuk kawan kita sedang kan belum tentu dia akan buat perkara yg sama seperti kita..bunyi mcm kawan tu kejam kan,..aku tak xtau samada ini hnya perasaan salah paham aku saja ataupun ap yg aku fikirkan ni betul..ermmmm susah nak cari kawan yg betul2 tau perasaan kita dekat dia mcm mne kan.. so ni sahaja coretan aku untuk 1st Januari 2014..huuu happy new year uallss!


#just luahan hati tanpa melibatkan sesiapa#
psst: saya peminat Encik Mimpi...

1 comment:

  1. Stainless Steel Salsa | TITIAN ART
    "Titanium-arts" titanium nose hoop is a classic ion chrome vs titanium Salsa-inspired salsa recipe from titanium charge Tenderloin®. A titanium fat bike perfect balance ridge titanium wallet of heat and flavor.

    ReplyDelete